Translate

21 Ekim 2011 Cuma

Lions Quest Eğitim Programları Uzmanı Suzan Keister’ ın Konferansı

Lions Quest Eğitim Programları uzmanı Suzan Keister Konferansından


18 Ekim 2011 günü Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Barış merkezi ev sahipliğinde Türk Lions Vakfı katkılarıyla SEL-Sosyal Duygusal Öğrenme ve Lions Quest Eğitim Programları uzmanı Suzan Keister bir konferans verdi.  280 üstünde katılımcı 3 saate yakın süre içinde mesleklerine büyük yarar sağlayacak 21. yy yılın sistemleri ile ilgili bilgilerini, interaktif paylaşım ortamı içinde aldılar.
Eğitim fakülteleri, özel ve resmi okullar, STK lar ve öğretmen adayları ve her kademede Okul Yöneticilerinden oluşan katılımcılar;   yaşam becerileri kazanma süreci ile beynimizin işlevleri arasındaki bağı en etkileyici örneklerle, oyunlara katılarak, izlediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder