Translate

27 Eylül 2011 Salı

Yaşlılarımızla Yemeğimizin Ardından



Sevgili Lions Ailem,
Dönem Projesi olarak Lions Alzheimer Projesi kapsamında İstanbul’daki huzurevlerinde kalan büyüklerimizle bir öğlen yemeğinde buluştuk.
Dün zorlu ve bir o kadar da anlamlı bir gün yaşadık. Toplam 310 yaşlımız büyük salonda ağırlandı. Ancak son dakika karar değiştirip, gelen yaşlılarımızın sayısı oldukça fazlaydı. 40 yaşlımız ayrı bir salonda ağırlandı. Ancak öğleden sonra gelen 210 yaşlımıza da ayrı bir yerde çay ve kurabiyelerle ağırladık.
Sponsor olan işletme sahibi Yavuz Samancı’ya ve Komite Başkanım Mine Özer’e teşekkürlerimi sunuyorum.
Tarihi Topkapı Lions kulübünün ev sahipliğinde gerçekleşen bu etkinlik için Tarihi Topkapı Kulüp Başkanım Filiz Acar'a ve onun nezdinde tüm Tarihi Topkapı Lions Kulübü üyelerine teşekkürlerimi sunuyorum.
Katılımları ile güç bulduğumuz Lion ve Lion Dostu konuklarımıza,  118-T ve 118-Y Yönetim Çevrelerinden; organizasyonda görev alan; görev ve ünvanlarına göre değerli Lion’lara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Beni hiç yalnız bırakmayan Lions’a yakışır başkanlık yapan ve de karşılıksız hizmeti ilke edinen sevgili başkanlarım, bana öylesine güç verdiniz ki sizlerle bir dönem değil, bir ömür boyu sürecek bağı kurduk.
Bölge Başkanlarıma, A.Y.K.Ü Komite Başkanlarıma, Kesim Başkanlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.
Mini resim sergisi oldukça anlamlıydı. Yaşlılarımız resimlerinin alınıp asılmasından çok mutlu olduklarını belirttiler..
Geçmiş Dönem Genel Yönetmenlerime, Genel Yönetmen 2. Yardımcısı ve 1.Yardımcısı’na. Sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
İstanbul Valimizin Eşi Gül Mutlu Hanımefendi ve Sağlıktan Sorumlu Vali Yardımcımız Kazım Tekin’in katılımları ve projeye destek vermeleri olumlu gelişmelerin umudunu verdi.
Emeği geçen, görev ve ünvanlarına göre Lion’ lara ve Lion dostu konuklara ve oldukça duygusal ve hassas yapısı olan Sevgili Mine Başkanıma tekrar “emeğine sağlık”  diyor,
Sonsuz Teşekkürlerimi Sunuyorum.
Dr. Sebahat Ural Yıldırım
Genel Yönetmen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder