Translate

15 Eylül 2011 Perşembe

2011-2012 Hizmet Döneminin İlk Lions Quest Eğitimi Yapıldı

2011-2012 Hizmet Döneminin İlk Lions Quest Eğitimi Yapıldı.


2011-2012 hizmet döneminin ilk Lions Quest eğitimi yapıldı. 1 Haziranda TEY Yönetim Çevreleri 4 kulübünün ortak düzenledikleri konser ile ürettikleri fon, 7-8 Eylül'de Üsküdar Atatürk İÖO nun tüm yönetici ve öğretmenlerine Lions Quest eğitimi vererek değerlendirildi. Okul kendi araştırmaları ile programı ve bizi buldu, eğitim istedi. Son derece aydın, çağdaş bir Müdür’ün liderliğinde pırıl pırıl olan okulda yapılan eğitimin sertifika törenine İlçe Eğitim Müdürü katıldı, Lion Şima Sunder ve Lions Quest programı hakkında övgü dolu sözlerle güç verdi. Sponsor Beykoz, Yeni Harbiye, Mavi Haliç, Karaköy Rıhtım Lions Kulüpleri Başkan ve temsilcileri, Yönetim Çevreleri görevlileri eğitimi ve sertifika törenini gurur ve keyifle izlediler. Değerlendirme formlarında % 85 katılımcının "mükemmel" olarak nitelendirdiği, % 15 inin "çok iyi" notu verdiği eğitimde her birinin mutabık olduğu görüş ise " Hayatımızda katıldığımız en eğlenceli ve yararlı eğitimdi" oldu. Okul bütününde, tüm kapsamı ile Lions Quest uygulayacak olan üçüncü devlet okulu olan Üsküdar Atatürk İÖO Zeynep Kamil Doğum Hastanesi ile Karaca Ahmet mezarlığı arasında. Kendilerini " Sağımız doğum, solumuz ölüm, biz ise YAŞAM'ız " diye tanımlayan bu yeni pilot okulumuza yolunuz düşerse mutlaka ziyaret etmenizi ve adaşım Nilgün Müdire ile tanışmanızı öneririm. Saygı, Sevgiyle Nilgün Erdem Niord, PDG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder