Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Yeni Öğretim Yılı Kutlama Mesajı 2013 - 2014

Değerli Lions Ailem,

Okullar açılıyor, yeni bir eğitim öğretim yılı başlıyor. Bilim ve teknolojinin baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüz koşullarında geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız ve gençlerimizin  “risk alabilecek, sorumluluk almaktan çekinmeyecek, takım çalışmasına yatkın, eleştirel düşünceye sahip, çoğulcu ve özgür düşünebilen, insan haklarına saygılı, ulusal ve evrensel kültürü özümlemiş yaratıcı bireyler olarak yetişmeleri en büyük dileğimizdir.

Cumhurbaşkanı olmasaydım Milli Eğitim Bakanı olmak isterdim diyen Mustafa Kemal Atatürk; “Efendiler! Eğitim ve öğretimde uygulanacak yöntem,  bilgiyi insan için fazla bir süs, bir hükmetme aracı yahut medeni bir zevkten çok,  maddi hayatta başarılı olmayı sağlayan pratik ve kullanılabilir bir araç haline getirmektir.” sözüyle eğitimde izlenecek yöntemi ifade etmiştir.

2013-2014 Eğitim Öğretim Yılında eğitimden ve eğitimcilerimizden; çocuklarımız ve gençlerimizin eğitim yoluyla ulaşabileceği en üst gelişim düzeyine ulaşabilmesi için olanaklar sağlanmasını; çocuklarımızın ve gençlerimizin kendi yeterliliklerinin ve yetersizliklerinin farkına vararak toplum yaşamında almaları gereken sorumluluk ve rolleri kavramalarını ve gerçekleştirmelerini sağlayabilecek bir anlayış ve uygulama bekliyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle 2013-2014 Öğretim Yılında Öğrencilerimize ve Eğitimcilerimize başarılı bir yıl diliyoruz.

Celil Vardar
Eğitim AYKÜ
Necati Yılmaz
Genel Yönetmen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder