Translate

27 Haziran 2012 Çarşamba

LEO Yönetim Çevresi ve Kulüplerinin Ortak Devir Teslim Töreni

LEO Yönetim Çevresi ve Kulüplerinin Ortak Devir Teslim Töreni


Değerli Lion Büyüklerim,

Kabinemden Başkanlarıma,Üyelerimizden Adaylarımıza kadar bir dönem boyunca bir arada ve dolu dolu aylar geçirdik.

2011-2012 Çalışma Dönemi boyunca bu camia için emek sarf eden tüm kardeşlerimize yakışır bir şekilde Devir Teslim Töreni yapmak ve adaylarımızı camiamıza kazandırmak sanıyorum ki dönemin sonunu taçlandırmak demektir.

LEO Yönetim Çevresi ve Kulüplerinin Ortak Devir Teslim Töreni ve Ortak Aday Üye Giriş Törenini Lions-Leo Camiasına yakışan en iyi şekilde hazırlamak istedik.

Bu anlamda Ailemizin fertleri olan siz Değerli Lionlarımızı 2 Temmuz Pazartesi Mont Blanc Sponsorluğunda ve Boğaz havası alırken Debreli İsmail Paşa Yalısında gerçekleşecek bu özel gecemizde aramızda görmek istiyoruz.Bizlerin yanında olduğunuzu görmek bizlere güç katacaktır.

Davetiyemize ekten ulaşabilirsiniz.LCV için lütfen geri dönüşlerinizi beklemekteyiz.


Sevgi ve Saygılarımızla


Caner Duru
Leo Yönetim Çevresi
Başkan'11-'12



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder