Translate

5 Aralık 2011 Pazartesi

KUTLAMA / 5 Aralık Dünya Leo Günü

5 Aralık Dünya Leo Günü


Sevgili Leo Ailem,

5 Aralık Dünya Leo gününüzü kutlarken, sizlerin liderliğinizle, yaratıcılığınızla,
değişim ve gelişim için Lions-Leo Ailesine büyük katkılarınızın olacağına inanıyorum.
Sizlere güveniyorum.

5 Aralık 2011'in Türk Leo’ larının amaçlanan ve özlenen hedeflere
ulaşması için bir başarı yılı olmasını diliyorum.

Sizlere olan güven duygumu ve inancımı bir kez daha belirtirken Cumhuriyetin ideallerini geçekleştirecek sizleri
Sevgiyle kucaklıyorum.

Dr. Sebahat Ural Yıldırım
Genel Yönetmen







Değerli Lions ve Leo Ailem,

1957 de başlayan serüvenimiz her gecen gün biraz daha ivme kazanarak devam etmektedir.

Dünya da ki Leo Hareketinin başlangıcı sayılan 5 Aralık Dünya Leo Günümüzü kutlarken liderliğimizi, deneyimimizi ve yaratıcılığımızı arttırmak için çalışıyor ve bu çalışmaların Türk Leo Hareketi'nin devamlılığını sağlaması adına emek harcıyoruz..

Bizlerden sonra gelecek Leo’ların yanında deneyimli birer Lion olarak bulunabilmek adına başarılı geçecek daha nice 5 Aralık’lar diliyorum.

En Derin Leo Sevgi ve Saygılarımla,

Caner Duru
118-E Leo Yönetim Çevresi Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder