Translate

28 Şubat 2015 Cumartesi

DUYURU / GEN. YÖN. MSJ./ Edirne Karaağaç selzedelerine yardım hk.

DUYURU / GEN. YÖN. MSJ./ Edirne Karaağaç selzedelerine yardım hk.

Değerli Lion ve Leo Liderlerimiz, Sevgili Başkanlarımız,


Edirne Karaağaç yöresinde  bir süre önce  karşılaşılan büyük sel felaketi sebebi ile  Yönetim Çevremiz sınırları içinde olan bölgede yaşayan halkımıza destek vermek  amacı ile hemen LCIF acil yardım fonuna başvurulmuştur..Başvurumuz kısa süre içinde  LCIF başkanı PIP Barry Palmer ve yetkililer tarafından  incelenerek, onaylanmıştır. Başta Afet ve Korunma Ulusal Komisyon Başkanımız Necati Yılmaz ve Çevre Hizmetleri, Afetler Komitesi Başkanımız Şevket Tanrıverdi olmak üzere konu ile ilgili  Toplumsal Bilinç ve Sağlık Hizmet Koordinatörlerimiz liderliğinde gerekli iletişim  kurulmuştur. Geçmiş Dönem Genel Yönetmenimiz Mehmet Gazaz’a danışarak, Edirne ile ilgili ilişkileri kurmak üzere Trakya Genişleme AYKÜ Ali Arda Başkanın liderliğinde hazırlıklar başlamıştır. Çok  güç yaşam şartları içinde  mağdur olan 250 aileye dağıtılmak üzere Erzak Edirne'den sağlanmıştır.

21 Şubat 2015 Cumartesi günü  Merkezimizden kalkan bir minibüsle Atrium’dan katılan Lion ve Leo Liderlerimizi de alarak Edirne Karaağaç Köyüne vardık. Bizi   Muhtar -Gazeteciler, Emniyet mensupları ve  özlediğimiz dostlar Edirne Lions Kulüpleri   eski Başkanları, 1. Kesim Başkanımız Nurhan Özbaba  ile Çorlu ve Tekirdağ Kulüpleri Başkan ve üyeleri karşıladılar.

İki kamyon Erzak Kolisi  mahalle mahalle  dolaşarak  Muhtarın belirlediği  yoksun ailelere imza karşılığı teslim edildi. Bizlere  teşekkür eden  ailelerin sevincini bizler de yaşadık. Sarı yeleklerimizle , **Nerede İhtiyaç varsa orada  Lionlar vardır**  sözünü kanıtlayan  unutulmaz bir  hizmet günü yaşadık.

Çok güzel düzenlenmiş olan  Acil Yardım hizmetimize katılanlarla   kıvanç dolu saatler paylaştık. Yorgunluğumuzu birlikte yemek yerken, eski günleri anarak attık. .Özlediğimiz  dostlara kavuşmanın  mutluluğu ile Lion olmanın  gururu ve keyfi içinde, Edirne'de  yeniden buluşma ve etkin olma sözü aldık.

Karaağaç’ta  bizi karşılayan Yerel Basın  mensupları, büyük  ilgi  göstererek bizlerle dolaştılar. Gazetelerde çıkan haberler bizi çok mutlu etti. Sizlerle paylaşmak istiyorum. Gösterdiğiniz büyük dayanışma ve  hizmet anlayışını, duyarlılığı kutluyorum.

Sevgili Muhtarımıza, Yerel Basının ilgisine, katılan Leo Yönetim Çevresi Başkanımız Ecem Karaca’ya ve Leolarımıza, her Lion dostumuza  Candan teşekkürlerimizi sunuyorum.

Esenlikler  diliyorum.

Pedagog A.Şima Sunder








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder