Translate

24 Kasım 2014 Pazartesi

Genel Yönetmen / Öğretmenler Günü Mesajı

 Genel Yönetmen / Öğretmenler Günü Mesajı

Lions Ailemizin Değerli Üyeleri,

Çağdaş Eğitime, Akıl ve Bilim Yoluna emek veren Eğitimciler, Dostlarımız,
Öğretmenlik mutluluğunu ve kıvancını yaşamış olan ve yaşayan herkesin gururla kutlamak istediği bir günü yaşıyoruz.

Aslında bize bu mutluluğu yaşatan yetiştirdiğimiz öğrencilerin başarı ve esenlikler içinde toplumda yerlerini almış olmaları ve hayırlı, Vatansever yetişkinler olarak, çağdaş yaşamın gereklerini yerine getirmeleridir.

70’li yıllarda başladığım öğretmenlik, eğitimcilik, rehberlik ve Yöneticilik mesleğim boyunca Ülkemize kazandırdığım öğrencilerimle, öğretmenlerimizle Baş Öğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün aydınlattığı yolda hizmet vermenin onurunu yaşıyorum.

Beni mutlu eden en önemli olgu Öğrencilerimin aldıkları temel eğitimi yaşamları boyunca değerlendirmeleri ve öğrencilik günlerini keyifle anarak, kazandıklarını evlatlarına, çevrelerine aktarabilmeleridir.

Onlarla buluşabilmek, kucaklaşmak, gözlerindeki ışığı, sevinci ve aydınlığı yakalamak, torunlarıma sarılmak “eşsiz bir duygu” Bunu bana yaşattıkları için teşekkür ediyorum.

Bir Öğretmen başka ne ister ki?

24 Kasım 2014 günü,  Öğretmenler günümüzü yaşarken, bu duygularımı sizlerle paylaşmak istedim.
En büyük dileğim, Genç Öğretmenlerimizin aynı hedef ve duygularla Çocuklarımıza ve Gençlerimize ihtiyaçları olan yaşam becerilerini, akıl yürütme işlevlerini kazandırmaları,  bilinçli, bilgili, aydın, açık fikirli, üretken ve yaratıcı bireyler olarak büyümeleri için gerekli ortamı sağlamalarıdır.

Yetenekleri ve üstün özellikleri değerlendirilmiş, sağlam ve güvenli bir nesil yetiştirmek için verilen tüm emekleri içten kutluyorum.

**UYGAR ÜLKELER DÜZEYİNDE YAŞAMAK HER ÇOCUĞUMUZUN HAKKIDIR**

Saygılarımla sunuyorum.

Pedagog A.Şima Sunder
Genel Yönetmen
118 E Lions Yönetim Çevresi

*********************************************************************
25 Kasım 2014 salı akşamı 18.00 den itibaren merkezimizde düzenlenen sergi ve kutlamada buluşmak ve öğretmen marşımızı birlikte söylemek dileği ile

Candan açtık cehle karşı bir savaş
Ey bu yolda and içen genç arkadaş
Öğren öğret hakkı hakka gürle coş
Durma durma koş

Şanlı yurdum her bucağın şenle dolsun
Yurdum seni yüceltmeye andlar olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder