Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Kutlu Olsun



2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Kutlu Olsun.


Sevgili Lions Ailemiz,
Değerli Eğitimciler,

2014-2015 Eğitim ve Öğretim yılına başlıyoruz.

Ailelerimizin heyecanını, öğrencilerin içlerinde yaşadıkları sevinçle dolu endişeleri, Öğretmen ve Yöneticilerimizin her yıl artan öğretme coşkularını, sorumluluklarını bilen bir meslektaş, sayısız öğrenci yetiştirmiş bir eğitimci olarak, anne ve anneanne olarak ben de yaşıyorum.
Öğretmek, büyük bir mutluluk olduğu kadar, çok önemli bir görev ve sorumluluk.
Bu görevi üstlenen herkesin döneme çok iyi hazırlanarak, yenilikleri takip ederek kendini sürekli yetiştirmesi gerekiyor.

Okullarımızın Çağdaş Eğitim olanaklarını vermek için yarıştığını biliyorum. Ancak Bilim yolunda olması gereken bu yarışı engelleyen sebepler önümüze çıkabiliyor.
Okul Öncesi Eğitimden-Üniversiteye kadar her kademe ve aşamada Öğrencilere verilmesi beklenen bilgi, beceri ve öğrenme -uygulama fırsatları 21. yüzyılda daha da büyük önem kazanıyor.
 Dünya hızla ilerlerken gençlerimiz en iyi düzeyde yetişmeli.

Bilim dünyasındaki ilerlemeleri izleyerek, Okullarımızı bilgi ve teknolojinin tüm olanakları ile donatmak, Öğrencilerin iyi yetişmelerini sağlamak, Uyumlu, güvenli, saygı dolu, sorumluluk alan, doğru karar veren, kendini tehlikelerden koruyan ve ilerleyen, yetenekleri değerlendirilmiş, öğrenmeye hazır gençler olarak yaşama atılmaları için Okullarımızın yanında, önemli bir yerimiz var Toplumda.

Dünyanın önde gelen, Eğitime ve gençliğe büyük önem veren Sivil Toplum Kuruluşu olarak, Lions Yönetim Çevreleri ve Leo’larımızla büyük ve güçlü bir takımız.
Pilot okullarımızda yıllardır verdiğimiz hizmetler devam ediyor.. Hepimiz Öğretim Yılı başında okullarımızda Ailelerin Öğretmenlerimizin ve Öğrencilerin yanında yerimizi alarak, kutlayacağız, güç vereceğiz.

Bu hizmet ve eğitim  dayanışması yıl boyu  önemli katkı ve Bilimsel  çalışmalarla sürecek .Her alanda * Önce Eğitim *diyoruz..

Ayrıca Dünyada 89 Ülkede uygulanan Lions Quest Yaşam Becerileri Eğitim Programımız 7 yıldır MD118 Projesi olarak Türkiye'nin her köşesinde İstanbul'da uygulanmakta. programımızım etkisini sonuçlarını değerlendirmelerle alıyoruz.

Bu yıl da programı en etkin şekilde Eğitim dünyamıza birlikte sunacağız…
Eğitimde karşılaşılan güçlükleri aşmanın, duyduğumuz kaygıları azaltmanın tek yolu Akıl ve Bilim yolunda Eğitim seferberliğine kararlı ve bilgili bir şekilde devam etmektir.

**Atatürk Yolu Çağdaşlık yoludur**

En iyi bildiğimiz yol bize ve Dünyamıza Işık tutacaktır.
Bu nedenle Pilot okullarımızda Atatürk Köşeleri ve Kitaplıkları açmak, okuma yazmayı - öğrenmeyi teşvik etmek birinci görevimiz olacak.

Yeni Eğitim Öğretim Dönemi kutlu olsun. Okullar Bilimin Işıkları ile dolsun.
Eğitimcilerimizi ve Öğrencilerimizi Sevgilerle, Umutla Kucaklıyorum.

Saygılarımla,

Pedagog A.Şima Sunder
118 E Lions Yönetim Çevresi
Genel Yönetmeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder