Translate

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Genel Yönetmenden 01.07.2013



Saygıdeğer Lion Dostlarım,

Sevgili Leo Arkadaşlarım,

Bundan 23 yıl önce Avcılar Lions Kulübü’nün kurucu üyesi olarak yola çıktığım zaman, yönetim çevremizin 50. yılımızda Genel Yönetmeni olacağımı söyleseler inanmak şöyle dursun, söyleyene gülmek bile aklımın köşesinden geçmezdi sanırım.

Bugün, geçmişe bir yolculuk yapmak gerekirse eğer, beni bu günlere yetiştiren, bu büyük gururu yaşamamı sağlayan büyük aileme, bana emeği geçen her bir arkadaşıma, Lion büyüklerime gönül dolusu teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunmakla başlamalıyım yeni hizmet dönemimize diye düşünüyorum.

Yeni hizmet döneminde, Cumhuriyetimizin 90. yılını kutlarken, diğer yandan da Lions’ umuzun 50.yılını kutlayacak olmamızın, her kademede görev alacak tüm yönetici Lion’ lar ve Leo’lar için anlamlı bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorum.

O nedenle de, en yeni üyemizden en deneyimli üyemize kadar büyük ailemizin tüm mensuplarından başlayarak eski kulüp arkadaşlarımıza, değişik vesilelerle hizmetlerimize ve çalışmalarımıza katkı sağlayan komşularımıza, iş arkadaşlarımıza, muhtarlarımıza, yerel yöneticilerimize, desteğini esirgemeyen tüm bürokrat ve siyaset adamı dostlarımıza kadar birlik ve beraberlik, dostluk ve arkadaşlık duygularımızı geliştirerek, bizleri bugünlere yetiştiren vatanımıza ve ulusumuza her zamankinden daha bir şevk ve heyecanla hizmet etmek için kenetlenmeliyiz diye de düşünüyorum.

100 yıllık uluslararası bir kuruluşun ülkemizde, kurumsal yapısını tüm kriterlere uygun olarak tamamlamış bir şekilde, güçlü kuvvetli, geleceğe güvenle bakan bir yapıda 50. yılını kutlamasının da inkar edilemez bir başarı olduğunu düşünüyorum.

Daha neler düşünüyorum neler...

Vakıflarımızın başarılarını, kulüplerimizin hizmetlerin, derslikleri, okulları, parkları, dikilen ağaçları, yeşeren fidanları, hastane odalarını, poliklinikleri, bursları, panelleri, sempozyumları, nicelerini...

Dostluğu ile ısındığımız, birlikte mutlanıp, birlikte hüznü paylaştığımız insanımızı...

Bitmek tükenmek bilmeyen bir koca dünya...

Adı Lions, adı biz, adı hepimiz...

Sevdik, sevildik, saydık sayıldık. Yıllar boyu hizmeti hiç bir zaman  eksiltmeden güzel insanlarımızla kucaklaştık. Tadına doyulmaz bir dostluk ve kardeşlik dünyası kurduk.

Ne mutlu bizlere...

Yeni hizmet dönemimize bu duygu ve düşüncelerle mutlulukla  başlıyorum. Aslında hepimizin de aynı duygu ve düşünceler içinde olduğuna yürekten inanıyorum.

Lions sevgi ve saygılarımla.

Dr. Necati Yılmaz
Genel Yönetmen

2 yorum:

  1. Sevgili Genel Yönetmenim Necati Yılmaz
    Ben de size ve tüm kabinenize başarılar diliyorum inanıyorum ki Hamza Kurtay Genel Yönetmenimden devraldığınız Genel Yönetmenlik Bayrağını daha ileriye götürecek ve bir çok hizmete imza atacaksınız. Biz Geçmiş Dönem Genel Yönetmenleri olarak istediğiniz her zaman yanınızda olacağız
    Lions Sevgi ve Saygılarımla
    Latife Baştuğ,PDG

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Genel Yönetmenim
    Hayallerini İzle; diye çıktığınız yolda size yardımcı olabilmekten mutluyum .Tüm Lıons yönetim çevresinin ve bilhassa sizin hayallerinizi ekibinizle birlikte izleyip, başarılı hizmetlere imza atacağımız bir dönem diliyorum.
    BAHA MURAT ÜLKER

    YanıtlaSil