Translate

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Bir Döneme Başlarken

BİR DÖNEME BAŞLARKEN
2011-2012 Dönemi 118-E Yönetim Çevresi Genel Yönetmeni olmanın onur ve mutluluğu içerisinde size en derin Lions sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Biliyorum ki geçmişte edilen tecrübelerle ve de gelecek için atılacak cesaret adımlarıyla Lions daima kurumsallığını koruyacaktır.
Sizlerin daha önce yaşadığı, benim yaşayacağım heyecanla yürüyeceğim bu yolda varlığınız ve hissettiğim sevginiz cesaret adımlarımı atarken en büyük desteğim olacaktır.

Dürüst, Objektif, Sorumlulukla, Tutarlılıkla yapılacak olan dönem çalışmaların da DOST olmanın etkinliğini yaşamak ve yaşatmak en büyük arzum.
Sizlerin tavsiyeleri benim için altın sözler olacaktır.

Sağlıklı, mutlu bir yıl olması dileğiyle,

Dr. Sebahat Ural Yıldırım
2011-2012 Dönemi
Genel Yönetmeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder